Μάσκα ακόμα και σε… χιονάνθρωπο!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Έντονη και για αρκετή ώρα ήταν η χιονόπτωση στη Λάρισα το απόγευμα της Κυριακής. Οι Λαρισαίοι παρά τη χαμηλή θερμοκρασία βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν έναν ακόμα περίπατο και να παίξουν με το χιόνι που είχαν να απολαύσουν καιρό.

Κάποιοι ευρηματικοί σκέφτηκαν πως δεν πρέπει να ξεχνάμε τα μέτρα προστασίας για τον κορωνοϊό ακόμα και υπό τέτοιες συνθήκες. Γι αυτό το λόγο τοποθέτησαν συμβολικά μάσκες ακόμα και σε χιονάνθρωπους που έφτιαξαν. Σίγουρα πάντως πρέπει να είχαν και απόσταση μεταξύ τους…

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.