Μία ομάδα μαθητών λυκείου «κατέκτησε» τον Όλυμπο (video)

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένα τολμηρό εγχείρημα πραγματοποίησε μία ομάδα μαθητών από το 2ο Λύκειο Βούλας, που έγινε το πρώτο σχολείο που ανέβηκε οργανωμένα στην κορυφή του Ολύμπου.

Σε πείσμα των καιρών, τα παιδιά άλλαξαν τα δεδομένα των σχολικών εκδρομών και γνώρισαν την περιπέτεια, κατακτώντας ένα από τα παγκόσμια μνημεία φυσικής ομορφιάς και ιστορικής κληρονομιάς ολόκληρου του ανθρώπινου γένους.

Σημειώνεται πως η ανάβαση έγινε κάτω από εξαιρετικά δυσμενείς καιρικές συνθήκες.

Τα παιδιά κινηματογράφησαν την περιπέτειά τους, έχοντας σκοπό την δημιουργία ενός εντυπωσιακού ντοκιμαντέρ με τίτλο «Το Λυκόφως των Θεών».

YouTube player
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.