Όλυμπος: Νεκρός ο 25χρονος ορειβάτης

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Δεν κατάφερε να κρατηθεί στη ζωή ο ορειβάτης που τραυματίστηκε πολύ σοβαρά στον Όλυμπο τη Δευτέρα (20/5), έχοντας μαζί του και έναν φίλο του. Ο 25χρονος Βούλγαρος είχε υποστεί σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, μεταφέρθηκε στο ΑΧΕΠΑ, αλλά ήταν πολύ αργά, αφού οι γιατροί δεν μπόρεσαν να τον κρατήσουν στη ζωή. Να θυμίσουμε ότι ο 25χρονος βρισκόταν στη θέση «Κοφτό» σε ύψος 2.300 μέτρων μαζί με τον φίλο του, όταν προφανώς γλίστρησε και έπεσε από μεγάλο ύψος. Ειδοποιήθηκε ο διαχειριστής στο καταφύγιο «Ζολώτα» και εθελοντές έσπευσαν στο σημείο. Ο νεαρός μεταφέρθηκε στο καταφύγιο και με τη βοήθεια πυροσβεστών.
Ακολούθως Super Puma τον μετέφερε στη Θεσσαλονίκη. Μαζί του μεταφέρθηκε και ένας 29χρονος Αμερικάνος, ο οποίος είχε τραυματιστεί στην ωμοπλάτη και νοσηλεύεται στο «Γ. Γεννηματάς».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.