Ορκίστηκε ο νέος διοικητής του Πανεπιστημιακού Λάρισας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία της Διοίκησης της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας η ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας των νέων Διοικητών του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας κ. Δημητρίου Κατσικονούρη, του υποδιοικητή του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας κ. Γεωργίου Αποστολίνα και του Γενικού Νοσοκομείου Λιβαδειάς – Θήβας κ. Αθανασίου Τσαντήλα.

Πηγή: kosmolarissa.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.