Την παραίτησή του έχει υποβάλλει εδώ και λίγες μόλις ημέρες ο νέος διοικητής του νοσοκομείου Λάρισας, παραίτηση την οποία δεν έχει κάνει ακόμη τυπικά δεκτή ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η αιτία η οποία οδήγησε τον νέο διοικητή του νοσοκομείου Λάρισας να υποβάλλει την παραίτησή του ήταν μία σφοδρή σύγκρουσή του με τον διοικητή της οικείας Υγειονομικής Περιφέρειας (ΥΠΕ) Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, στο γραφείο του τελευταίου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































