Παράνομο παρκάρισμα για ρεκόρ… παραβάσεων από Λαρισαίο!

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από τη στιγμή που ο δήμος Λάρισας προχώρησε σε διαπλάτυνση σε πολλά πεζοδρόμια της Λάρισας… δημιουργήθηκαν επιπλέον θέσεις παρκαρίσματος για τους ανεύθυνους οδηγούς της πόλης!

Ο ιδιοκτήτης του Ι.Χ. της φωτογραφίας ο οποίος έχει σταθμεύσει στην οδό Δήμητρας κατάφερε με ένα ασυνείδητο παρκάρισμα, να κάνει ταυτόχρονα τρεις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας:

Στάθμευση σε πεζοδρόμιο
Στάθμευση σε ράμπα για ΑΜΕΑ
Στάθμευση σε γωνία

Πηγή: onlarissa.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.