Τροχαίο ατύχημα καταγράφηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στην πρώτη είσοδο – έξοδο της Αγιάς.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες – υπό άγνωστες συνθήκες – στο τροχαίο ενεπλάκησαν δύο αυτοκίνητα.
Στο σημείο μετέβη η Πυροσβεστική, καθώς απαιτήθηκε ο απεγκλωβισμός ενός ατόμου.
Ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ παρέλαβαν τρία άτομα – δύο γυναίκες και ένα παιδί – ώστε να γίνει η διακομιδή στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας.
Σύμφωνα με την εικόνα που υπάρχει η κατάσταση της υγείας τους είναι καλή.
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































