Συγκλονίζει ο Απ. Κομνός για την απώλεια των δύο γιατρών: Χάσαμε τα καλύτερα παιδιά…

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συντετριμμένος ο Απόστολος Κομνός, διευθυντής της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, μιλά για την απώλεια των δύο γιατρών που έχει συγκλονίσει την τοπική κοινωνίας, όπως και το πανελλήνιο.

Στις δηλώσεις του ο κ. Κομνός αναφέρεται στην πορεία και την προσωπικότητα των συναδέλφων και συνεργατών του παθολόγου – εντατικολόγου Τηλέμαχου Ζαφειρίδη και του αναισθησιολόγου Θεόδωρου Χατζόπουλου.

Συνάμα, κάνει ειδική μνεία στη μοιραία απόφαση για τον έναν εκ των δύο να αλλάξει τη χθεσινή εφημερία, βλέποντας τον καλό καιρό, ώστε να ανέβει στον Όλυμπο.

Αναλυτικά, η δήλωση του Απόστολου Κομνού:

YouTube player

Πηγή: Larissanet.gr

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.