Ύποπτο κρούσμα 18χρονος στο Πανεπιστημιακό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένας 18χρονος Λαρισαίος μαθητής νοσηλεύεται από χθες στη Μονάδα Λοιμωδών Νοσημάτων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου, καθώς, εξαιτίας πρόσφατου ταξιδιού του στη Ζυρίχη σε συνδυασμό με συμπτώματα υψηλού πυρετού και στηθάγχης, κρίθηκε ύποπτο κρούσμα και ξεκίνησε η διαδικασία διερεύνησής του για προσβολή από κορωνοϊό.

Εκτός του 18χρονου, που παρακολουθείται από την Πανεπιστημιακή Πνευμονολογική Κλινική, άλλα 4 δείγματα ελήφθησαν από αντίστοιχους ασθενείς για να διερευνηθούν για προσβολή από κορωνοϊό από το πιστοποιημένο Βιοχημικό Εργαστήριο της Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για οικογένεια από τα Τρίκαλα, πατέρα και μητέρα 60 περίπου χρονών και γιο 35 χρονών, που ταξίδεψαν στους Αγίους Τόπους χωρίς όμως να έχουν σχέση με το προσβεβλημένο γκρουπ της Πελοποννήσου, αλλά και έναν Λαρισαίο. Σε όλους χωρίς συμπτωματολογία συστάθηκε κατ’ οίκον περιορισμός μέχρι την εξαγωγή των αποτελεσμάτων. Στο μεταξύ, αρνητικά ήταν και τα δείγματα των τριών Λαρισαίων, που βρίσκονται από προχθές σε κατ’ οίκον περιορισμό και ελέγχθηκαν χθες.

Πηγή: Ελευθερία

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.