Νέα προθεσμία για τα μέσα Απριλίου προκειμένου να απολογηθεί έλαβε το στέλεχος του υπουργείου Μεταφορών που κατηγορείται για το κακούργημα της διατάραξης της ασφάλειας των συγκοινωνιών και για άλλα πλημμελήματα.
Με τις ίδιες κατηγορίες διώκεται ακόμα ένα στέλεχος του υπουργείου, η τότε διευθύντρια της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών ενώ ο κατηγορούμενος που θα ερχόταν σήμερα είχε την ιδιότητα του προϊσταμένου της Γενικής Διεύθυνσης Μεταφορών. Η απολογία της πρώτης είναι προγραμματισμένη για την ερχόμενη εβδομάδα με ανοιχτό το ενδεχόμενο να ζητήσει και αυτή νέα προθεσμία.
Θυμίζουμε πως οι κατηγορούμενοι μέχρι στιγμής στην υπόθεση είναι 43.
Πηγή: Larissanet.gr
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































