Την υπόγεια διάβαση στα Σαράγια Τρικάλων εγκαινίασε την Κυριακή 31 Ιουλίου η Κυβερνητική Εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη με την αρμόδια υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μαρίνα Χρυσοβελώνη.
Η κ. Χρυσοβελώνη στην ομιλία της τόνισε μεταξύ άλλων:
«Με μεγάλη μας χαρά, εγκαινιάζουμε στο Δήμο Τρικκαίων τη Κάτω Διάβαση στη θέση Σαράγια. Ένα έργο πολύ σημαντικό για την περιοχή, για τους δημότες και φυσικά για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου. Επί 12 έτη το έργο αυτό παρέμενε σε αδράνεια αλλά χάριν της Διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ, τον περασμένο Σεπτέμβριο εξασφαλίστηκε η επιπλέον χρηματοδότηση (600.000 ευρώ) από Εθνικούς Πόρους, ποσό που απαιτούνταν για να ολοκληρωθεί το έργο. Αφότου επιλύθηκε το ζήτημα της χρηματοδότησης, έγινε η επανέναρξη των εργασιών και έτσι μέσα σε ένα έτος το έργο ολοκληρώθηκε και είμαστε στην ευχάριστη θέση να εορτάζουμε σήμερα τα εγκαίνιά του.
Το έργο της ολοκλήρωσης του τμήματος της Κάτω Διάβασης υλοποιήθηκε:
α)με την εγκατάσταση των δύο ανελκυστήρων για την εξυπηρέτηση όλων των χρηστών και ιδιαίτερα των ατόμων με ειδικές ανάγκες (Α.Μ.Ε.Α.),
β)την διαμόρφωση του Περιβάλλοντα Χώρου,
γ)την αντιρρυπαντική επάλειψη της κατασκευής και τέλος
δ)τον ηλεκτροφωτισμό της Κάτω Διάβασης.
Το τμήμα της Κάτω Διάβασης στη θέση «Σαράγια» κόστισε συνολικά 2.230.000 ευρώ. Πρόκειται για ένα έργο υψηλής σημασίας για την τοπική κοινωνία από άποψη ασφάλειας, εξυπηρέτησης των δημοτών, περιβάλλοντος, αλλά φυσικά και για τον σιδηρόδρομο εφόσον το τμήμα που εγκαινιάζουμε σήμερα αποτελεί μέρος του σιδηροδρομικού δικτύου Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα. Κινούμαστε όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς, η ΕΡΓΟΣΕ, η Περιφέρεια Θεσσαλίας και το ΥΠΟΜΕΔΙ το οποίο εκπροσωπώ, στην υλοποίηση των έργων που αφορούν την ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία αλλά γενικότερα στο σύνολό του.

Εν σχέση με την Γραμμή Λάρισας – Βόλου
• Σε συνεργασία με τη Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ έχουμε εκκινήσει όλες τις απαραίτητες διαδικασίες να είναι δυνατή η ένταξη της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Λάρισας-Βόλου στο Ε.Π. ΥΜΕΠΕΡΑΑ 2014-2020 ως μέρος του ενιαίου έργου της κατασκευής της παραλλαγής της χάραξης στο τμήμα από Σ.Σ. Λατομείου έως Βόλο και της εγκατάστασης σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης σε όλο τον άξονα.
• Στην παρούσα φάση έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες χάραξης και εκκρεμούν οι υδραυλικές μελέτες οι οποίες όμως θα έχουν ολοκληρωθεί σύντομα ώστε τον Σεπτέμβριο να ξεκινήσει η διαδικασία δημοπράτησης του έργου».































