Σε συνέχεια της απόφασης της συνεδρίασης της Τρίτης 28/9/2021 του Πρυτανικού Συμβουλίου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, των σχετικών ΚΥΑ και εγκυκλίων, και του Υγειονομικού Πρωτοκόλλου της αρμόδιας επιτροπής του Ιδρύματος, η λειτουργία της Βιβλιοθήκης και του Κέντρου Πληροφόρησης (ΒΚΠ) όπως αναφέρεται σε επίσημη ανακοίνωση της ιστοσελίδας του Πανεπιστημίου από σήμερα 04/10/2021 μέχρι και τις 8 Οκτωβρίου θα συνεχίσει να πραγματοποιείται με την ήδη υπάρχουσα διαδικασία, ενώ από τις 11 Οκτωβρίου θα ξεκινήσει και πάλι η δια ζώσης επισκεψιμότητα με την διαδικασία ελέγχου των πιστοποιητικών σε κάθε κτιριακό συγκρότημα.
Από σήμερα 4/10/2021 έως και την Παρασκευή 8/10/2021: 1. Ο δανεισμός βιβλίων συνεχίζει να γίνεται μετά από προηγούμενη συνεννόηση (ραντεβού), ενώ η υπηρεσία του διαδανεισμού αναστέλλεται. Οι σχετικές υπηρεσίες παρέχονται σύμφωνα με τις αναλυτικές διαδικασίες που περιγράφονται στην αντίστοιχη ιστοσελίδα http://www.lib.uth.gr/LWS/el/is/loan.asp
- Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές πηγές και υπηρεσίες παρέχεται κανονικά σε όλα τα μέλη του Ιδρύματος.
- Οι εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών ως μέλη της Βιβλιοθήκης γίνονται από το προσωπικό της, χωρίς να απαιτείται η παρουσία των φοιτητών στη Βιβλιοθήκη. Τα υπόλοιπα υποψήφια μέλη μπορούν να εγγραφούν ηλεκτρονικά κάνοντας χρήση ειδικής φόρμας (σύμφωνα με τους ειδικότερους κανόνες εγγραφής εσωτερικών και εξωτερικών μελών αυτής της περιόδου).
- Όλα τα σεμινάρια εκπαίδευσης (πρωτοετών, μεταπτυχιακών κλπ.) στη χρήση των πηγών και υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης θα διεξαχθούν διαδικτυακά με χρήση της πλατφόρμας MS-Teams.
- Δεν θα λειτουργήσουν τα αναγνωστήρια και οι κοινόχρηστοι χώροι της Κεντρικής Βιβλιοθήκης και των Παραρτημάτων της (δεν επιτρέπεται η είσοδος κοινού σε κανένα χώρο των βιβλιοθηκών). Αναλυτικές πληροφορίες για την τρέχουσα λειτουργία της ΒΚΠ θα βρείτε στην ιστοσελίδα διαρκούς ενημέρωσης με τίτλο: “ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΠΘ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ”
Β. Από Δευτέρα 11/10/2021 και μετά (υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν οριστικοποιηθεί το σύστημα κλεισίματος αιθουσών και η διαδικασία ελέγχου των πιστοποιητικών σε κάθε κτιριακό συγκρότημα):
- Ο δανεισμός βιβλίων συνεχίζει να γίνεται μετά από ραντεβού (ακριβώς όπως και σήμερα σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χρήστες χωρίς να απαιτείται η προσκόμιση πιστοποιητικού)
- Η είσοδος σε όλες τις κτιριακές εγκαταστάσεις της Βιβλιοθήκης θα επιτρέπεται αποκλειστικά σε μέλη του ΠΘ (φοιτητές [συμπεριλαμβανομένων αυτών του Erasmus+], διδάσκοντες, άλλο προσωπικό κάθε κατηγορίας) και θα γίνεται με χρήση συστήματος κλεισίματος (booking) αιθουσών με έλεγχο των πιστοποιητικών εμβολιασμού, νόσησης ή rapid test είτε από τα άτομα που θα προσλάβει από τη Δευτέρα 4/10/2021 το ΠΘ (για τα κτίρια εντός εγκαταστάσεων campus θα γίνεται κεντρικός έλεγχος στην είσοδο του campus), είτε ηλεκτρονικά με τη διαδικασία του προελέγχου[στην Κεντρική Βιβλιοθήκη και στα κτίρια εκτός campus])
- Για το Λαογραφικό Κέντρου Κίτσου Μακρή θα ισχύσουν (εκτός από όλα τα παραπάνω) και ορισμένα επιπρόσθετα μέτρα ασφαλείας που εφαρμόζονται στα Μουσεία που υπάγονται στο Υπουργείο Πολιτισμού.
Για τη λειτουργία της ΒΚΠ από 11/10/2021 και μετά θα εκδοθεί αναλυτική οδηγία ανά κτιριακή εγκατάσταση εντός της επόμενης εβδομάδας.






























