Αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί αύριο, Τρίτη, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του Συλλόγου εθελοντών αιμοδοτών «Η Αλληλεγγύη».
Όπως τονίζεται, «με μοναδική ανταμοιβή την ηθική ικανοποίηση μας, δίνουμε Ελπίδα. Πάρε μέρος & δώσε και ΕΣΥ συνέχεια στο θαύμα της ζωής. Κάνουμε ιδιαίτερη έκκληση για την προσέλευση όσο το δυνατόν περισσοτέρων συμπολιτών διότι το τελευταίο διάστημα παρατηρείται έλλειψη αίματος και αυξημένες ανάγκες. Όλοι παρόντες στo ραντεβού Ζωής .
την Τρίτη 21 Απριλίου στην Ν. Ιωνία (μπροστά από το πρώην Δημαρχείο). Την Τετάρτη 22 Απριλίου στον Αλμυρό (στο προαύλιο χώρο του ΕΠΑΛ Αλμυρού).
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































