Από το γραφείο Τύπου του Δημάρχου Βόλου, κ. Αχιλλέα Μπέου, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Θυμηδία και μόνο προκαλεί η «θριαμβολογία» συμβούλου της μειοψηφίας περί απόρριψης της απόφασης του Δημάρχου Βόλου, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η περισυλλογή αδέσποτων ζώων από τους δρόμους της πόλης, με αντίστοιχη απόφαση της Γ.Γ της Αποκεντρωμένης Διοίκησης.
Και οι λόγοι είναι σαφείς: Πρώτον το έργο της περισυλλογής έχει ολοκληρωθεί, συνεπώς δεν υφίσταται πλέον θέμα. Δεύτερον όπως προβλέπει η κείμενη Νομοθεσία απόφαση του Δημάρχου δεν κρίνεται και συνεπώς δεν ακυρώνεται από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση. Και τρίτον σύμφωνα με τις δεσμεύσεις της νέας Κυβέρνησης, στην οποία ο κ. σύμβουλος πρόσκειται, επίκειται η κατάργηση της συγκεκριμένης διοικητικής μορφής, ως ξεπερασμένη και αντιδημοκρατική.
Κατόπιν όλων αυτών συνιστούμε σοβαρότητα και υπευθυνότητα από την πλευρά αιρετών, ιδιαίτερα μάλιστα έναντι επιλογών που συναντούν την επιδοκιμασία της συντριπτικής πλειονότητας των συμπολιτών μας. Και προς ενημέρωση όλων: Εάν και εφόσον χρειαστεί ανάλογες αποφάσεις θα λάβει ο Δήμαρχος και στο μέλλον, αν τούτο απαιτεί το καλό της πόλης μας».































