Αρνητική η Περιβαλλοντική στο κοκκοποιημένο ελαστικό

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

«Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου καλείται, την Παρασκευή 30-1-2015, να γνωμοδοτήσει πάνω στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για χρήση κοκκοποιημένου ελαστικού, ως καύσιμου, στην παραγωγή ασβέστου, ασβεστοποιίας στο Βόλο», αναφέρει η Περιβαλλοντική Πρωτοβουλία Μαγνησίας.
Όπως τονίζει, «ελπίζουμε ότι η Επιτροπή δεν θα γνωμοδοτήσει θετικά για να ποτίζουν με καρκίνο τους πολίτες του Βόλου και του Βελεστίνου, βιομηχανίες που αποσκοπούν μόνο στο κέρδος, αδιαφορώντας για τις συνέπειες στην υγεία των πολιτών». «Θυμίζουμε ότι παλιότερα η τότε Νομαρχία Μαγνησίας είχε αρνηθεί στην ΑΓΕΤ την καύση ελαστικών, ακριβώς λόγω της επικινδυνότητας της καύσης του υλικού αυτού στην υγεία των πολιτών. Καλούμε την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου και κάθε πολίτη να σταθεί απέναντι σε αυτούς που θέτουν σε κίνδυνο τη δημόσια υγεία, ακόμη και με την κάλυψη της νομιμότητας», αναφέρεται.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.