Ανοιχτή εκδήλωση για την παρουσίαση ολοκληρωμένης πρότασης για τη διαχείριση των απορριμμάτων την Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015 – 6:30μμ, συνεδριακό κέντρο «Forum» διοργανώνουν οι «Δρόμοι Συνεργασίας».
Πιο συγκεκριμένα, «η δημοτική κίνηση «Δρόμοι Συνεργασίας, Ανατροπής και Αλληλεγγύης» διοργανώνει ανοιχτή εκδήλωση με θέμα τη διαχείριση των απορριμμάτων. Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου, στις 6:30μμ, στο συνεδριακό κέντρο «Forum», Δεληγιώργη 2 με Πολυμέρη.
Ομιλητές: Κεφαλάς Τάσος – μηχανολόγος, ηλεκτρολόγος μηχανικός, μέλος της Πρωτοβουλίας Συνεννόησης για τη Διαχείριση των Απορριμμάτων. Στογιάννης Βαγέλλης – γεωπόνος, μέλος της Πρωτοβουλίας Συνεννόησης για τη Διαχείριση των Απορριμμάτων.
Σταμπουλής Γιώργος – Περιφερειακός Σύμβουλος, «Δρόμος Ανατροπής για τη Θεσσαλία», Λέκτορας Τμήμα Οικ. Επιστημών Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Βαξεβανόπουλος Μάρκος – γεωλόγος , «Δρόμοι Συνεργασίας, Ανατροπής και Αλληλεγγύης”. Άνοιγμα – συντονισμός:Κανελλής Νίκος– δημοτικός σύμβουλος Βόλου, «Δρόμοι Συνεργασίας, Ανατροπής και Αλληλεγγύης».































