Μια σειρά από δράσεις προγραμματίζονται στο 3o Γυμνάσιο Βόλου, με στόχο: α) την πρόληψη και την αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού, β) την ευαισθητοποίηση των μαθητών σε αυτό το θέμα και στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Βίας στο σχολείο (6 Μαρτίου). Οι δράσεις αφορούν: Κολλάζ με εργασίες μαθητών. Επίσκεψη των μαθητών της Α’ τάξης στο μουσείο Τσαλαπάτα για να παρακολουθήσουν την αφηγηματική παράσταση με θέμα «Δε σε φοβάμαι» από τον Στέλιο Πελασγό. Παρέμβαση από τον Υπεύθυνο του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων της Δ.Δ.Ε. Μαγνησίας κ. Αντώνη Πλαγερά σε μαθητές της Β’ τάξης.
Στο μεγάλο διάλλειμα οι μαθητές θα σχηματίσουν στην αυλή του σχολείου με τα σώματά τους το σύνθημα ‘’STOP BULLYING’’.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































