Το τελευταίο αντίο είπαν σήμερα το μεσημέρι, οικογένεια, συγγενείς, φίλοι, γνωστοί και πρώην συνάδελφοι μηχανικοί , στον πρώην πρόεδρο του ΤΕΕ Μαγνησίας Δημήτρη Βασιλειάδη, που έφυγε από τη ζωή νωρίς το πρωί της Κυριακής, μετά από πολύμηνη «μάχη» με την επάρατο.
Σήμερα το μεσημέρι, από τον Ιερό Ναό Αναλήψεως του Κυρίου, στο Βόλο έγινε η νεκρώσιμη ακολουθία, με τραγικές φιγούρες τη σύζυγό του Ελένη Ευσταθίου, δικηγόρο και τον γιό του Θέμη, απόφοιτο του Τμήματος Πολιτικών μηχανικών του ΑΠΘ, αλλά και άλλους συγγενείς και φίλους.
Ο εκλιπών γεννήθηκε στο Βόλο το 1948, ήταν αρχιτέκτονας μηχανικός της Δι¬εύθυνσης Πολεοδομίας της ΝΑΜ και στέλεχος της ΠΑΣΚ Μηχανικών από το 1989, με μεγάλη συνδικαλιστική δράση. Το 1979 εξελέγη πρώτος πρόεδρος στο νεοϊδρυθέντα Σύλλογο Αρχιτεκτόνων, ενώ είχε συνδέσει το όνομά του, ως πρόεδρος της Επιτροπής Αρχιτεκτονικού Ελέγχου, με την απομάκρυνση όλων των αυθαίρετων κατα¬σκευών από το παραλιακό μέτωπο.
Τα πρώτα ζητήματα που άνοιξε προς συζήτηση ως πρόεδρος του ΤΕΕ, ήταν αυτά του χωροταξικού-πολεοδομικού σχεδιασμού, του κυκλοφοριακού προβλήματος της πόλης, της ανασυγκρότησης του εργαστηρίου δημοσίων έργων, της δημιουργίας Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου στο Βόλο και της ποιότητας των μεγάλων έργων.
Ο Δημήτρης Βασιλειάδης θήτευε στη θέση του αντιπροέδρου του ΤΕΕ την περίοδο 2000-2002 και 2004 – 2007, ενώ για πολλά χρόνια ήταν ο πρόεδρος της Επιτροπής Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ) της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Μαγνησίας, με σημαντικό έργο στη προστασία του Πηλίου.































