«Ζητώ συγγνώμη από τους πολίτες που συμπορεύτηκα με τον Μπέο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Αποχωρεί από τον συνδυασμό η Κατερίνα Αναστασιάδου

Παρελθόν αποτελεί από σήμερα, το μέλος του συνδυασμού «Νέα Εποχή-Νέα Δυναμική» η Κατερίνα Αναστασιάδου, που ήταν επιλαχούσα δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό του δημάρχου Βόλου Αχιλλέα Μπέου.

Η κα Αναστασιάδου δήλωσε ότι αποχωρεί – τόσο από την ομάδα όσο και από τις Επιτροπές που μετείχε – για προσωπικούς λόγους , τονίζοντας ότι έκανε λάθος που συμπορευόταν με το συγκεκριμένο σχήμα και που εμπιστεύτηκε τον κ. Μπέο.

«Δεν επιθυμώ υπό τις παρούσες συνθήκες να συνεχίσω να συνυπάρχω στο συγκεκριμένο σχήμα. Ο κ. Μπέος με παρακαλούσε προεκλογικά επί ένα μήνα να μπω στον συνδυασμό του. Ζητώ συγγνώμη για την εξέλιξη αυτή από τους συνδημότες που με τίμησαν με την ψήφο τους, αλλά δεν μπορώ πλέον να ανεχτώ το επίπεδο της Δημοτικής Αρχής», ήταν η δήλωσή της.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.