«Η επίθεση στον Θ. Κλημόπουλο, επίθεση εναντίον της Κίνησης»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Καταδικάζει τη μηνυτήρια αναφορά Μπέου, η «Κίνηση Πολιτών Πηλίου και Βόλου για το νερό»

«Καταδικάζουμε τη μηνυτήρια αναφορά του δημάρχου εναντίον του Θωμά Κλημόπουλου, μέλους της Κίνησης από τη γέννησή της, τον Φλεβάρη του 2012 στο Κατηχώρι και ενεργού πολίτη με συμμετοχή στα κινήματα της περιοχής», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η «Κίνηση Πολιτών Πηλίου και Βόλου για το νερό» .

Όπως τονίζει, «ως δημοτικός σύμβουλος την περασμένη αυτοδιοικητική περίοδο, έδωσε μεγάλες μάχες σε όλα τα επίπεδα στην υπόθεση του νερού, συμμετείχε σε όλες τις εκδηλώσεις και γενικά στάθηκε δίπλα μας από την πρώτη στιγμή. Θωμάς σημαίνει Κίνηση Πολιτών Πηλίου και Βόλου για το Νερό και η αναίτια επίθεση του δήμαρχου εναντίον του, αντιμετωπίζεται ως επίθεση εναντίον της Κίνησης.

Η πολιτική της δικαστικής καταστολής την οποία εγκαινίασε ο δήμαρχος από την πρώτη μέρα της ανάληψης των καθηκόντων του, έχει σκοπό να φοβίσει και να χαλαρώσει τη δυναμική μας απέναντι στην πολιτική του ξεπουλήματος του νερού, την οποία παρέλαβε από τον προηγούμενο δήμαρχο για να την συνεχίσει μέχρι τέλους.

Η Κίνηση ως αυτόνομη και αδέσμευτη συλλογικότητα δεν εκχωρεί σε κανέναν το δικαίωμα να καθορίζει τη στάση της απέναντι στα γεγονότα και τους θεσμούς. Το πώς θα διαμαρτυρηθούμε, θα ντυθούμε και θα εκφραστούμε είναι δική μας δουλειά. Δεν είμαστε κομμάτι του στενού παραταξιακού κύκλου του δήμαρχου για να καθόμαστε προσοχή ενώπιον του και να υπακούμε τυφλά « εις τας εντολάς του». Είμαστε ελεύθεροι, ενεργοί πολίτες και υπερασπιζόμαστε τα φυσικά και δημόσια αγαθά και ιδιαίτερα το νερό».

«Θα υπερασπιστούμε θεμελιώδεις ανθρώπινες και δημοκρατικές αρχές»
Τα μέλη της Κίνησης, τονίζουν παράλληλα, ότι «από δω και πέρα με δεδομένη τη συμπεριφορά του δημάρχου απέναντί μας την προηγούμενη Τετάρτη στο δημαρχείο, όπου μέσα σε ένα φασιστικό και ρατσιστικό παραλήρημα, ανάμεσα στα άλλα, απείλησε δύο φορές ενώπιον των διοικητών της αστυνομίας και δημοτικών συμβούλων ότι θα μας γ—σει όλους, κινούμενος εναντίον του κόσμου, είμαστε υποχρεωμένοι να υπερασπιστούμε θεμελιώδεις ανθρώπινες και δημοκρατικές αρχές με το ίδιο πάθος.
Οφείλει να μάθει, ότι το Δημαρχείο μέσα στο οποίο τόλμησε να μας απαγορεύσει την ανάρτηση πανό («Δεν ξενερώνουμε και δεν χαλαρώνουμε – Απαιτούμε σεβασμό στις αποφάσεις των συνελεύσεων και διάλογο για το νερό»), κουβαλάει πολύ βαριές μνήμες. Το Δημαρχείο Βόλου τίμησαν με την παρουσία και το λόγο τους μεγάλες προσωπικότητες της τέχνης, της πολιτικής και της διανόησης καθώς και κινήματα που με τη δυναμική τους παρουσία βοήθησαν να παρθούν σημαντικές για την πόλη αποφάσεις.

Το Δημαρχείο δεν είναι ιδιόκτητος χώρος φυλασσόμενος από μπρατσάτους και φουσκωτούς. Ανήκει στο λαό που έχει το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και της συμμετοχής. Δεν μπορεί ο δήμαρχος να στερεί το δικαίωμα της παρουσίας πολιτών στις ανοικτές συνεδριάσεις όπως αυτή της Τετάρτης 28 Γενάρη . Στη συγκεκριμένη μάλιστα περίπτωση, οι αποφάσεις στα χωριά για τον κανονισμό πάρθηκαν από το σύνολο των κατοίκων σε συνελεύσεις, τις οποίες οι τοπικοί αιρετοί έκριναν αναγκαίες και ως εκ τούτου είχαν το δικαίωμα της παρουσίας.

Προειδοποιούμε ότι θα είμαστε παρόντες σε όλες τις συζητήσεις για το νερό, όπου και αν γίνονται, με τρόπο που εμείς θα αποφασίσουμε. Ο δήμαρχος δήλωσε πριν μερικές βδομάδες, σχετικά με το νερό, ότι η κόντρα (προφανώς με όσους έχουν αντίθετη άποψη) του δίνει ζωή. Εμείς δηλώνουμε ότι αυτό που μας δίνει ζωή, δύναμη και αποφασιστικότητα στον αγώνα μας είναι το ΝΕΡΟ. Αγώνας για το δημόσιο χαρακτήρα του και για δημοκρατία και ελευθερία μετά τα τελευταία γεγονότα.
Δεν ξεΝΕΡΟνουμε και δεν χαλαρώνουμε απέναντι στο ξεπούλημα των νερών και τον φασισμό και τον ρατσισμό που κατοικοεδρεύει μέσα στο δημαρχείο».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.