Ιατρικός Σύλλογος: «Η καύση ελαστικών παράγει τοξίνες με επιπτώσεις στην υγεία»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το γεγονός ότι η καύση ελαστικών παράγει τοξίνες και θα επιβαρύνει την ήδη μολυσμένη ατμόσφαιρα της περιοχής μας, με επιπτώσεις στην υγεία των πολιτών, τονίζει ο Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας, με ανακοίνωσή του.

Όπως αναφέρει, σχετικά με το θέμα συζήτησης στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου για έγκριση περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων από την καύση ελαστικών της Θεσσαλικής Ασβεστοποιίας στην Β’ ΒΙΠΕ Βόλου, ο Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας, ως θεσμικός σύμβουλος για θέματα υγείας της πολιτείας και της κοινωνίας, αισθάνεται την υποχρέωση να επισημάνει τους κινδύνους που απορρέουν από αυτές τις πρακτικές για την υγεία των ανθρώπων.

«Η έκκληση τοξικών ουσιών που παράγονται από αυτές τις καύσεις επιφέρουν σοβαρές βλάβες, επιβαρύνοντας την ήδη μολυσμένη ατμόσφαιρα της περιοχής μας από την ανεξέλεγκτη καύση διαφόρων μη επιτρεπτών υλικών, λόγω και της οικονομικής κρίσης.
Πάγια θέση μας είναι η διαφύλαξη και η προάσπιση της υγείας των πολιτών, εναντίον οποιασδήποτε λογικής που δεν λαμβάνει υπόψη της το πολύτιμο αυτό αγαθό», αναφέρεται στην ανακοίνωση του Ι.Σ.Μ.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.