Με ένα βίντεο, το οποίο δείχνει τον Αχιλλέα Μπέο, κατά την προεκλογική περίοδο σε επίσκεψη του στον Άγιο Βλάσιο Πηλίου, επανέρχεται η Κίνηση Πολιτών Πηλίου και Βόλου για το Νερό, που δεν δείχνει διατεθειμένη όπως τονίζει, να αφήσει τον αγώνα για τη διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα του νερού.
Σε σχετική της ανακοίνωση αναφέρει πως «τότε, ο νυν δήμαρχος, δήλωνε ότι καμιά παρέμβαση δεν μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε χωρίς την σύμφωνη γνώμη του τοπικού συμβουλίου. Τώρα ως δήμαρχος, ακριβώς δηλαδή μετά από ένα χρόνο, γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τα τοπικά συμβούλια ΟΛΩΝ των χωριών του Πηλίου και επιχειρεί να κατοχυρώσει την άρδευση στην ΔΕΥΑΜΒ με έγκριση κανονισμού του οποίου το περιεχόμενο δεν γνωρίζει κανείς στο ΔΣ της Τρίτης 10/3 και ώρα 12:30μμ!».
Κάλεσμα σε συγκέντρωση
Κάλεσμα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας κάνει την ίδια ώρα η Κίνηση Πολιτών για το Νερό. «Την Τρίτη 10 Μαρτίου, στις 12:30μμ, το ΔΣ της ΔΕΥΑΜΒ θα συζητήσει και φυσικά θα εγκρίνει κανονισμό άρδευσης του οποίου το περιεχόμενο δεν γνωρίζει κανείς. Ο Δήμαρχος τελικά επέλεξε τη σύγκρουση με τις τοπικές κοινωνίες που θέλουν την άρδευση στο πλαίσιο του Δήμου, μετά από αποφάσεις δύο και ενίοτε τριών γενικών συνελεύσεων σε όλα τα χωριά.
Αυτοαναιρείται για μια ακόμη φορά κάνοντας μια ακόμη κυβίσθηση, παίρνοντας πίσω τις προεκλογικές του δηλώσεις ότι κανένας δεν μπορεί να παρέμβει στα νερά, χωρίς την σύμφωνη γνώμη των τοπικών συμβουλίων (Άγ.Βλάσης 3/3/2014, σχετ.βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=-JGUq-qEAZM
Καλούμε τους συμπολίτες και συνδημότες μας από τα χωριά και την πόλη σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από την ΔΕΥΑΜΒ την Τρίτη 10/3 και ώρα 11:30πμ
• Για να υπερασπίσουμε τις αποφάσεις των γενικών συνελεύσεων και των τοπικών συμβουλίων για την άρδευση και τις δημοκρατικές διαδικασίες
• Για να αποτρέψουμε την επιχειρούμενη έγκριση του κανονισμού από την ΔΕΥΑΜΒ που ανοίγει το δρόμο για την ιδιωτικοποίηση και το ξεπούλημα του νερού
• Για να απαιτήσουμε σεβασμό των τοπικών κοινωνιών και διάλογο που ποτέ μέχρι σήμερα δεν έγινε με ευθύνη των δύο Δημάρχων
• Για να σταματήσουμε την αλαζονική και επιθετική συμπεριφορά του Δήμαρχου απέναντι σε πολίτες και κοινωνικές συλλογικότητες της περιοχής μας
• Για να καταγγείλουμε την δικαστική καταστολή που χρησιμοποιείται ως εργαλείο κατάσβεσης των κοινωνικών αγώνων. Τις τελευταίες μέρες άλλα δύο άτομα κλήθηκαν από τον εισαγγελέα για κατάθεση για τα γεγονότα της Πορταριάς» αναφέρει σχετική ανακοίνωση.































