Καρδιολογικό συνέδριο στο Βόλο ανοικτό για τους πολίτες

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Καρδιολογικό συνέδριο ανοικτό για όλους τους πολίτες με θέμα την αποφυγή του εμφράγματος θα πραγματοποιηθεί στο Βόλο την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου στις 6.30 το απόγευμα στο ξενοδοχείο “Volos Palace” με τη διοργάνωση της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας και την υποστήριξη της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Βόλου ενώ τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Βόλου.

Το Συνέδριο περιλαμβάνει τις ομιλίες «Πρόληψη Καρδιαγγειακών παθήσεων» και «Πώς θα αποφύγουμε το Οξύ Έμφραγμα του Μυοκαρδίου» με ομιλητή τον πρόεδρο της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας Στέφανο Φούσα.

Την έναρξη του Συνεδρίου θα κηρύξει ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Βόλου Αναστάσιος Μπατζιάκας ο οποίος απευθύνει ανοικτή πρόσκληση προς όλους τους πολίτες όλων των ηλικιών να δώσουν το παρών.

Οι ομιλίες θα ολοκληρωθούν θα ολοκληρωθούν στις 8.30 το βράδυ ενώ θα δοθούν απαντήσεις σε ερωτήσεις που θα τεθούν.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.