Πραγματοποιήθηκε σήμερα Παρασκευή 16 Ιανουαρίου η ετήσια εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Γ.Ν.Βόλου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «από κοινού Διοίκηση, Σύλλογος Εργαζομένων και Ένωση Ιατρών Νοσοκομείου και Κέντρων Υγείας Μαγνησίας στο κατάμεστο αμφιθέατρο του νοσηλευτικού ιδρύματος διοργάνωσαν αυτή την εκδήλωση επιβεβαιώνοντας το άριστο κλίμα που υπάρχει σε όλα τα επίπεδα στο νοσοκομείο.
Με θερμούς λόγους ο διοικητής Κώστας Καραμπάτσας, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Γιάννης Γιαννακός και ο Πρόεδρος της ΕΙΝΚΥΜ Νίκος Χαυτούρας αναφέρθηκαν στη δουλειά που έγινε στο Νοσοκομείο Βόλου, καθώς και στους επόμενους στόχους και έστειλαν ένα έμπρακτο μήνυμα ενότητας και αφοσίωσης στο πολύ σημαντικό έργο που επιτελείται από όλους τους λειτουργούς της υγείας με προτεραιότητα πάντοτε τον άνθρωπο, τον ασθενή και τις ανάγκες του.
Τέλος, με πρωτοβουλία του Συλλόγου Εργαζομένων απονεμήθηκαν δώρα στα παιδιά υπαλλήλων του νοσοκομείου που πέτυχαν στις εισαγωγικές εξετάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση τα δυο τελευταία χρόνια.






























