Μαθητές είπαν «όχι» στο bullying με τη γλώσσα του σώματος

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

“Stop Bullying”, είπαν χθες με τη γλώσσα του σώματος, οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Βόλου, στο πλαίσιο εκδηλώσεων που εντάσσονται σε δράσεις ενάντια στον σχολικό εκφοβισμό.

Τα παιδιά σχημάτισαν με το σώμα τους το σύνθημα “Stop Bullying” και φώναξαν συνθήματα, όπως «δώσμου το χέρι και όχι μαχαίρι», «πες ναι στο φίλο, όχι στο ξύλο» και «δεν μας τρομάζουν η βροχή και η βία, θα τα εξορίσουμε από τα σχολεία». Επίσης, στη διάρκεια της εκδήλωσης προβλήθηκαν στο αμφιθέατρο βίντεο που έφτιαξαν παιδιά για ενημέρωση των μαθητών για το πρόβλημα, ενώ ανέγνωσαν σχετικά κείμενα.

Η φιλόλογος και υπεύθυνη για θέματα εκφοβισμού του 3ου Γυμνασίου Βόλου Ασημίνα Σαρδέλλη, επισήμανε ότι στο σχολείο άρχισαν εδώ και τέσσερα χρόνια δράσεις κατά του bullying, «με αποτέλεσμα τα παιδιά που πέφτουν θύματα εκφοβισμού, να λάβουν το μήνυμα και να βρίσκουν τρόπους να πλήττονται λιγότερο». Σύμφωνα με την εκπαιδευτικό, τα παιδιά έμαθαν να συζητούν να διεκδικούν και να μην επιτρέπουν να τα πληγώνουν.

«Εμείς επικεντρωνόμαστε στα θύματα και στους παρατηρητές, με στόχο να τους εμψυχώσουμε», υπογράμμισε η υπεύθυνη του 3ου Γυμνασίου Βόλου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.