Η Τ.Ε. Βόλου του ΚΚΕ με μεγάλη θλίψη ανακοινώνει το θάνατο της Σταυρούλας Μπατζιόλα.
Όπως αναφέρει, «η συντρόφισσα Σταυρούλα, γεννημένη στις 15 Αυγούστου του 1925 στο Παλαιογράτσιανο Ν. Κοζάνης οργανώθηκε από παιδί στην ΕΠΟΝ. Στη διάρκεια της κατοχής οι Γερμανοί έκαψαν το χωριό της. Μετά την απελευθέρωση κυνηγημένη από το αστικό κράτος επειδή ήταν γραμματέας της ΕΠΟΝ στην περιοχή της, κατέφυγε στο βουνό. Μάχιμη αντάρτισσα στην 16η Ταξιαρχία του ΔΣΕ, ομαδάρχισσα, τραυματίστηκε 2 φορές σε μάχες, τη μία σοβαρά, σε αεροπορική επιδρομή. Πήρε μέρος στις μάχες στο Γράμμο και στο Βίτσι. Μετά την ήττα του ΔΣΕ πέρασε στην ΕΣΣΔ. Γύρισε μετά από 28 χρόνια πολιτικής προσφυγιάς, το 1977. Συνεπής μέχρι την τελευταία της πνοή, υπόδειγμα σεμνότητας και μαχητικότητας.
Η πολιτική κηδεία της θα πραγματοποιηθεί σήμερα Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου, στις 4 μ.μ. στο Νεκροταφείο Βόλου (Κούκος).
Πέθανε ΕΠΟΝίτισσα
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































