Παιδαγωγική Διημερίδα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Βόλο, στις 25-26 Απριλίου, στο αμφιθέατρο Σαράτση

Ο Πολυχώρος Εκπαίδευσης και Ψυχαγωγίας «άξιον εστί», σε συνεργασία με το Γραφείο Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Μαγνησίας, και το Εργαστήριο Μαθηματικής Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, υπό την αιγίδα του Δ.Ο.Ε.Π.Α.Π – ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Δήμου Βόλου, διοργανώνουν παιδαγωγική διημερίδα, στις 25-26 Απριλίου 2015, (4.30 μ.μ.- 9.00 μ.μ Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο αμφιθέατρο Σαράτση) με τίτλο: «Μαθαίνω Παίζοντας – Παίζοντας Διδάσκω».

Όπως αναφέρεται σε σχετικό δελτίο Τύπου, «στόχος μας είναι να προάγουμε την ανάγκη ενός βιωματικού σχολείου στην καθημερινότητα της σχολικής κοινότητας. Ένα βιωματικό σχολείο συνδεδεμένο
με καινοτόμες δράσεις όπου το παιχνίδι και το συναίσθημα θα είναι ο τρόπος διαπαιδαγώγησης,
και θα αντικαταστήσει την βερμπαλιστική – μετωπική διδασκαλία με την ανακαλυπτική μάθηση.

Όλοι έχουμε το δικαίωμα να μαθαίνουμε παίζοντας αλλά και τη δυνατότητα να παίζουμε διδάσκοντας.
Στην διημερίδα αυτή, η καθημερινή πρακτική των δασκάλων και το βίωμα των μαθητών
«συναντά» το θεωρητικό υπόβαθρο των προσκεκλημένων καθηγητών Παιδαγωγικών Τμημάτων,
σε μία σχέση ανατροφοδότησης και αναστοχασμού.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν για γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς. Πληροφορίες- Δηλώσεις Συμμετοχής:
Τηλέφωνα επικοινωνίας : 24210 27767 Φαξ : 24210 27762, Ώρες επικοινωνίας 9:00-21:00
Υπεύθυνοι κος Φαρμάκης Θρασύβουλος, κα Δεβριάδη Κατερίνα, Email : [email protected]
Έντυπο Δηλώσεων συμμετοχής σε ηλεκτρονική μορφή θα βρείτε στους ιστότοπους:
www.axionesti.gr . Η παιδαγωγική διημερίδα «Μαθαίνω Παίζοντας- Παίζοντας Διδάσκω» έχει εγκριθεί
από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.