Ευρεία σύσκεψη υπό την προεδρία του δημάρχου Βόλου, κ. Αχιλλέα Μπέου, πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στο γραφείο του δημάρχου, ενόψει της οριστικοποίησης των προτάσεων του Δήμου Βόλου για τα προς ένταξη έργα στη νέα προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ.
Η πρόταση του Δήμου Βόλου θα τεθεί προς επικύρωση σε σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί την προσεχή Τρίτη στην Περιφέρεια Θεσσαλίας και στη συνέχεια θα παρουσιαστεί δημόσια.
Στη σύσκεψη της Παρασκευής έλαβαν μέρος μεταξύ άλλων ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, κ Γιώργος Πετράκος, ο πρόεδρος του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών, κ. Νίκος Ηλιού, οι αντιδήμαρχοι, κ.κ. Θαν. Σταυρίδης και Αρης Σαββάκης, ο πρόεδρος της ΑΝΕΒΟ, κ. Ανδρ. Ζέρβας και υπηρεσιακοί παράγοντες από τις διευθύνσεις Τεχνικών υπηρεσιών και Προγραμματισμού.































