Πρόσκοποι θα καλλωπίσουν το πάρκο του Αναύρου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αύριο Σάββατο 28 Μαρτίου 2015 οι Πρόσκοποι της Μαγνησίας μεταξύ 15.30 – 17.30 θα πραγματοποιήσουν μία δράση προσφοράς στο Πάρκο Αναύρου, καλλωπίζοντας τον χώρο και τα παρτέρια, συντηρώντας κομμάτι των εγκαταστάσεων και φυτεύοντας δέντρα και εποχιακά φυτά. Το απόγευμα πρόσκοποι (παιδιά ηλικίας 11-15 ετών) θα συμβάλλουν στη βελτίωση της εικόνας του πάρκου του Αναύρου. Η δραστηριότητα πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Δήμου Βόλου και την υποστήριξη της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.