Πρόσκοποι θα φυτέψουν στο πάρκο Αναύρου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το Σάββατο 28 Μαρτίου 2015 οι Πρόσκοποι της Μαγνησίας μεταξύ 15.30 – 17.30 θα πραγματοποιήσουν μία δράση προσφοράς στο Πάρκο Αναύρου, καλλωπίζοντας τον χώρο και τα παρτέρια, συντηρώντας κομμάτι των εγκαταστάσεων και φυτεύοντας δέντρα και εποχιακά φυτά. Το πάρκο Αναύρου αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή σημεία της πόλης το οποίο χρησιμοποιούν συχνά οι πρόσκοποι της Μαγνησίας για τις δραστηριότητες τους.

Αναπόσπαστο κομμάτι της δράσης και του έργου των προσκόπων είναι η ανιδιοτελής προσφορά στον συνάνθρωπο και στην κοινωνία. Με γνώμονα αυτή την αρχή, το Σάββατο το απόγευμα πρόσκοποι (παιδιά ηλικίας 11-15 ετών) θα συμβάλλουν στη βελτίωση της εικόνας του πάρκου του Αναύρου. Η δραστηριότητα πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Δήμου Βόλου και την υποστήριξη της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων Μαγνησίας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.