Σήκωσαν χειρόφρενο οι ιδιοκτήτες ταξί

Εξυπηρέτηση μόνο εκτάκτων περιστατικών και αναγκών

Χωρίς ταξί έμεινε ο Βόλος σήμερα Πέμπτη 14 Απριλίου, λόγω της συμμετοχής στην 24ωρη Πανελλαδική απεργία του Συνδέσμου Ιδιοκτητών ταξί Βόλου, που αντιδρά στον εγκλωβισμό που έχει υποστεί ο κλάδος με τη λήξη των ταμειακών μηχανών και τη μη έγκριση νέων ή τη παράταση λειτουργίας των ήδη υπαρχόντων. Ωστόσο, θα υπάρχει προσωπικό ασφαλείας για την εξυπηρέτηση εκτάκτων περιστατικών και αναγκών.
Η απεργία ξεκίνησε στις 5 σήμερα τα ξημερώματα και θα διαρκέσει ως τις 5 το πρωί της Παρασκευής, με αιτήματα να μειωθεί ο ΦΠΑ στο 13%, να μειωθεί ο συντελεστής φορολόγησης 26% και ο αντίστοιχος προείσπραξης, να υπάρχει συμβατότητα εισφορών ΟΑΕΕ και εισοδήματος, αφορολόγητο στα 12.000 ευρώ και την παράταση των ταμειακών μηχανών μέχρι την έκδοση νέων ταμειακών και την ομαλοποίηση της αγοράς και να καταργηθεί ο ΕΝΦΙΑ.

Πολλά «ανοιχτά» φορολογικά θέματα

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Σωματείου Ιδιοκτητών ταξί Δημήτρη Φιλίππου που μίλησε στο «Ράδιο-Ένα 102,5», οι ιδιοκτήτες ταξί έχουν πολλά «ανοιχτά» φορολογικά θέματα και εκτός από το βασικό πλαίσιο αιτημάτων, αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα ταξίμετρα και τις ταμειακές μηχανές, για το οποίο οι ίδιοι δεν ευθύνονται.
«Μας ζητούν να αλλάξουμε και να τοποθετήσουμε νέα ταξίμετρα, τα οποία δεν έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά και δεν μας τα έχουν δείξει. Εκτός από αυτό, πρόβλημα έχουμε με τις ταμειακές μηχανές, διότι η κυβέρνηση είχε δώσει παράταση μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου για την αλλαγή των ταμειακών μηχανών, σε όσες η φορολογική μνήμη έχει γεμίσει». Οι ιδιοκτήτες ζητούν να δοθεί παράταση.

Μεροκάματο στα… 20 ευρώ την ημέρα

Εκτός από τα πάγια αιτήματα των επαγγελματιών οδηγών ταξί, που αφορούν στο φορολογικό νομοσχέδιο, το ΦΠΑ, αφορολόγητο που ζητούν, για τα οποία δεν έχει γίνει κάτι, όπως λένε και οι ίδιοι, προέκυψε και ένα άλλο θέμα, που τους αναγκάζει να σηκώσουν χειρόφρενο και να απεργήσουν.
Μιλώντας στο Ράδιο Ένα 102,5, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Βόλου «Άγιος Χριστόφορος», κ. Φιλίππου, τόνισε ότι «το Υπουργείο Οικονομικών, σε συνεννόηση με συγκεκριμένους αντιπροσώπους στην Αθήνα, μας πέταξε στην απ’ έξω και μας ζητάνε, ούτε λίγο, ούτε πολύ να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη για να αντικαταστήσουμε τα ταξίμετρα και τις φορολογικές μνήμες που έχουμε. Η πίτα είναι πολύ μεγάλη. Μιλάμε για 30 εκ. ευρώ αυτή τη στιγμή, αν αντικατασταθούν όλες οι φορολογικές μνήμες και τα ταξίμετρα, σ’ όλα τα ταξί της Ελλάδας. Δεν υπάρχουν αυτά τα λεφτά. Εδώ το μεροκάματο είναι 15 και 20 ευρώ την ημέρα».

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου είπε επίσης πως «Εμείς έχουμε και ταμειακές μηχανές και ταξίμετρο μέσα στα αυτοκίνητα μας, εκδίδουμε αποδείξεις κανονικά και στις 31/12/2015 έληξε η παράταση που πήραμε για να μπορούμε, όταν γεμίζει η φορολογική μνήμη της ταμειακής μηχανής να πάμε να την αλλάξουμε και να βάλουμε μια καινούργια, εγκεκριμένη από το Υπουργείο Οικονομικών για να μπορούμε να εκδίδουμε αποδείξεις.
Το Υπουργείο Οικονομικών αυτή τη στιγμή, παρ’ όλες τις συστάσεις της ομοσπονδίας μας, δεν έχει εκδώσει καμία εγκύκλιο για να μπορούμε να πάμε ν’ αλλάξουμε την ταμειακή μας μηχανή και αντ’ αυτού μας ζητάει ν’ αλλάξουμε και το ταξίμετρο και την ταμειακή μας μηχανή. Ένα κόστος 1.000 ευρώ + ΦΠΑ στο κάθε αυτοκίνητο». «Τους έχουμε πει χίλιες φορές ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να κάνουμε αυτές τις αλλαγές. Δεν υπάρχουν τα χρήματα. «Στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα» τόνισε ο κ. Φιλίππου.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.