Σκούπα και φαράσι στα «Αστέρια» Αγριάς

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Μετά το δημοσίευμα της ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ και του magnesianews.gr

Σκούπα και… φαράσι πήραν χθες οι αρμόδιοι παράγοντες του δήμου Βόλου και πήγαν στα «Αστέρια Αγριάς», προκειμένου να καθαρίσουν την περιοχή, που σύμφωνα με καταγγελίες κατοίκων, είχε μετατραπεί σε σκουπιδότοπο, από ξερά κλαδιά, ενώ υπήρχε και επικίνδυνος στολισμός από την …περίοδο των Χριστουγέννων.

Της ενέργειας, που έγινε χθες το πρωί, μετά από δημοσίευμα της εφημερίδας ΜΑΓΝΗΣΙΑ και του magnesianews.gr, επικεφαλής τέθηκε ο δήμαρχος Βόλου. Πρόβλημα πάντως παραμένει, με τη λειτουργία του τοπικού συμβουλίου, μετά τη μη ανάληψη αρμοδιότητας, από τους υπόλοιπους συμβούλους, μετά την παραίτηση του κ. Καναβού.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.