Την Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος επισκέπτεται το τριήμερο 17-19/2 ο Αρχιμ. Εφραίμ, Ηγούμενος της Ιεράς Μεγίστης Μονής Βατοπαιδίου Αγίου Όρους.
Την Τετάρτη 18/2 ο π. Εφραίμ θα λειτουργήσει στην Ιερά Μονή Παμμεγίστων Ταξιαρχών Πηλίου.
Στις 7 μ.μ. θα ομιλήσει στο Πν. Κέντρο της Τοπικής μας Εκκλησίας (Κ. Καρτάλη – Ανθ. Γαζή), με θέμα «Αθωνικοί αντίλαλοι».
Την Πέμπτη 19/2 ο Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου θα λειτουργήσει και θα ομιλήσει στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Βόλου.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































