Συγκέντρωση στο Δημαρχείο της «Κίνησης για το νερό»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσουν τα μέλη της «Κίνησης Πολιτών Πηλίου και Βόλου για το νερό», με αφορμή το γεγονός, ότι την Πέμπτη 29 Ιανουαρίου το ΔΣ της ΔΕΥΑΜΒ εισάγει για συζήτηση και έγκριση τον κανονισμό άρδευσης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, «καλούμε τους κατοίκους των χωριών και της πόλης σε συγκέντρωση στο δημαρχείο, την Τετάρτη 28 Γενάρη, στις 7:00μμ, με αφορμή την ενημέρωση των τοπικών συμβουλίων των χωριών από τη Δημοτική Αρχή για την επικείμενη συζήτηση για τον κανονισμό άρδευσης, για να απαιτήσουμε την απομάκρυνση του εν λόγω θέματος από την ατζέντα του ΔΣ της ΔΕΥΑΜΒ και την έναρξη πραγματικού και ουσιαστικού διαλόγου για την εν γένει διαχείριση των νερών».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.