Σχεδόν γεμάτα τα ξενοδοχεία σε Βόλο και Κεντρικό Πήλιο

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σχεδόν γεμάτα είναι τα ξενοδοχεία σε Βόλο και Κεντρικό Πήλιο ενόψει του τριημέρου της Αποκριάς . Σύμφωνα με όσα δήλωσε στο «Ράδιο-Ένα 102,5» ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κ. Γιώργος Ζαφείρης, «οι κρατήσεις πηγαίνουν πολύ καλά, παρά το γεγονός ότι ο καιρός μας τα χάλασε λίγο, και έτσι φόβισε πάλι τους επισκέπτες, ωστόσο δεν υπάρχουν ακυρώσεις. «Θα πιάσουμε’ πληρότητες στο 90% στο Βόλο και το Πήλιο (Πορταριά, Μακρινίτσα και Χάνια), και γύρω στο 70% το Ανατολικό Πήλιο , ενώ στο Νότιο Πήλιο οι πληρότητες αγγίζουν το 40-50%.

Οι διανυκτερεύσεις είναι συνήθως δύο, αλλά είναι και κάποιοι που έρχονται από την Παρασκευή (χθες) και λίγα τριήμερα».
Όπως δήλωσε παράλληλα ο κ. Ζαφείρης, «είμαστε σε αναμονή της γενικότερης κατάστασης, προκειμένου να δούμε πώς θα πάει η υπόλοιπη σεζόν.».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.