Την Πέμπτη, 26 Μαρτίου 2026, από τις 09:00 έως το μεσημέρι, το Σωματείο Εργαζομένων στην ΑΓΕΤ, θα πραγματοποιήσει την πρώτη προγραμματισμένη εξάμηνη αιμοδοσία για τη φετινή χρονιά. Η δράση θα λάβει χώρα στον προαύλιο χώρο του εργοστασίου, με στόχο τη συλλογή αίματος για όσους το χρειάζονται.
Το Σωματείο καλεί όλα τα μέλη και τους φίλους του να συμμετάσχουν ενεργά, στηρίζοντας μία τόσο σημαντική κοινωνική πρωτοβουλία. Όπως πάντα, όλοι οι αιμοδότες θα λάβουν ένα μικρό δωράκι ως ένδειξη αναγνώρισης και ευχαριστίας για την πολύτιμη προσφορά τους.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































