Στον Ι.Ν. Αναλήψεως του Χριστού Βόλου, τελέσθηκε την Κυριακή ο Α΄ Κατανυκτικός Εσπερινός (της Συγγνώμης), χοροστατούντος του Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Στο τέλος της Ακολουθίας, ο Μητροπολίτης ξεκίνησε τη σειρά των κατανυκτικών ομιλιών του, με θέμα: «Σπουδή στο Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο – Η αληθινή μαθητεία και η ολοκληρωτική αφοσίωση στον Χριστό» (Λουκ. 9, 46-62).


Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































