Αυτοψία προκειμένου να διαπιστώσει την πρόοδο των εργασιών για την κατασκευή της νέας γέφυρας στο Αλυγαρόρεμα, στις Αλυκές, πραγματοποίησε σήμερα ο Αχιλλέας Μπέος, συνοδευόμενος από συνεργάτες του και υπηρεσιακούς παράγοντες, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Βόλου.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε από τους υπευθύνους του έργου, όπως σημειώνει, αλλά και με όσα ο ίδιος διαπίστωσε, οι εργασίες προχωρούν με ταχύτατους, ιδιαίτερα ικανοποιητικούς ρυθμούς και υπάρχει η εκτίμηση ότι το έργο θα έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί σε χρήση μέσα στην Μεγάλη Εβδομάδα.


Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































