Αυξάνονται ανησυχία και παράπονα καταναλωτών για καθυστερημένους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΜΒ

Για γραφειοκρατικούς λόγους η καθυστέρηση, τονίζει η Επιχείρηση

Ολοένα και πληθαίνουν τα παράπονα, αλλά κυρίως η ανησυχία των συμπολιτών, για καθυστερημένους λογαριασμούς νερού από την ΔΕΥΑΜΒ, υπό τον φόβο, όχι μόνο για το πότε και πως θα πληρώσουν, αλλά και για το γεγονός, ότι μπορεί ο ένας λογαριασμός να ακολουθεί πλέον σε κοντινό χρονικό διάστημα τον άλλον, με συνέπεια να βρεθούν σε αδυναμία πληρωμής αρκετά νοικοκυριά. Την ίδια ώρα, να καθησυχάσει προσπαθεί η διοίκηση της ΔΕΥΑΜΒ, η οποία με σημερινή της ανακοίνωση, τονίζει ότι, «σχετικά με την ανησυχία που έχει προκληθεί από το γεγονός της παρατεινόμενης καθυστέρησης στην έκδοση και αποστολή λογαριασμών στους καταναλωτές, για την κατανάλωση που έχουν πραγματοποιήσει όλο αυτό το διάστημα, επαναλαμβάνουμε ότι αυτή οφείλεται σε διαδικαστικούς και γραφειοκρατικούς λόγους που αφορούν στη διαγωνιστική διαδικασία και μόνο. Ενημερώνουμε τους καταναλωτές ότι οι λογαριασμοί που αποστέλλονται αφορούν στο τρίμηνο (από το χρονικό σημείο που είχε σταματήσει η διανομή το 2017) βάσει καταμετρήσεων για τη συγκεκριμένη περίοδο και δεν επιβαρύνονται με επί πλέον κυβικά από άλλη περίοδο. Τέλος υπενθυμίζουμε την υπ’ αριθμ. 40/2018 Απόφαση του Δ.Σ. της Επιχείρησης περί αναστολής επιβολής τόκων στους ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς που θα εκδοθούν στο έτος 2018 καθώς και τις ρυθμίσεις περί διακανονισμού ληξιπρόθεσμων οφειλών. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόησή σας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.