Πρόστιμο στη ΔΕΥΑΜΒ για ρύπανση στο λιμάνι του Βόλου είχε επιβάλλει τον Αύγουστο του 2020 η τότε λιμενάρχης, με την Επιχείρηση να προσφεύγει δικαστικά για να το ακυρώσει. Συγκεκριμένα ο πρώην πρόεδρος, Γιώργος Τόρης και ο ασκών καθήκοντα γενικού διευθυντή, Δημήτρης Κουτσιφέλης άσκησαν μέσω πληρεξούσιου δικηγόρου αναίρεση η οποία κατατέθηκε στο Μονομελές Διοικητικό Πρωτοδικείο Βόλου. Η υπόθεση συζητήθηκε την περασμένη εβδομάδα και η απόφαση του δικαστηρίου αναμένεται να εκδοθεί μέσα στους επόμενους μήνες. Η ΔΕΥΑΜΒ ζητεί να διαγραφεί πρόστιμο που επιβλήθηκε με απόφαση της λιμενάρχη στις 14 Αυγούστου του 2020 για περιστατικό θαλάσσιας ρύπανσης που οφειλόταν στην απόρριψη είτε λυμάτων από τον βιολογικό είτε ακαθάρτων από κάποιον αγωγό. Γι’ αυτόν τον λόγο προσέφυγε δικαστικά στο Διοικητικό Πρωτοδικείο διεκδικώντας τη διαγραφή του προστίμου που επιβλήθηκε από τον συγκεκριμένο δημόσιο φορέα.
Αίτημα της ΔΕΥΑΜΒ για αναίρεση προστίμου από το Λιμεναρχείο
Προσέφυγαν στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Βόλου - Τους επόμενους μήνες η απόφαση
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































