Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ στον Βόλο, από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας (Ο.Π.Κ.Ε.) Βόλου, δύο άνδρες, ένας ανήλικος και ένας 52χρονος, διότι ο ανήλικος προμήθευσε τον 52χρονο με μία νάιλον συσκευασία με ποσότητα κοκαΐνης, βάρους -0,87- γραμμαρίων, αντί του χρηματικού ποσού των -70- ευρώ.
Κατασχέθηκαν η προαναφερόμενη ποσότητα κοκαΐνης και το χρηματικό ποσό των -70- ευρώ.
Επιπρόσθετα, όπως προέκυψε, ο ανήλικος δεν είχε προβεί σε έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας, ως όφειλε.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
































