Αντιδράσεις των μειοψηφιών για τη μονοδρόμηση Ζάχου – Καραμπατζάκη

Υπό τις αντιδράσεις των μειοψηφιών, το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου ενέκρινε κατά πλειοψηφία τη μονοδρόμηση των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη.
Στην εισήγησή του ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Βιώσιμης Κινητικότητας Κώστας Καραγιάννης έκανε λόγο για βασικές παθογένειες της Ζάχου- Καραμπατζάκη, που εκτείνονται σε έκταση 5 χλμ. η καθεμιά. Όπως είπε, θα δημιουργηθεί μονόδρομος, ποδηλατοδρόμος στη Ζάχου πλάτους 1,5 μέτρου και δυνατότητα στάθμευσης, θα γίνει φύτευση και θα απαγορεύεται η διέλευση βαρών οχημάτων. Για την οδό Καραμπατζάκη πάνω από την οδό Σινώπης, είπε πως θα γίνει ποδηλατόδρομος, ενίσχυση ηλεκτροφωτισμού, φύτευση, κίνηση οχημάτων και στάθμευση και διευκρίνισε ότι οι δυο δρόμοι θα δοθούν σε κυκλοφορία με ήπιο τρόπο.
Ο κ. Καραγιάννης είπε ακόμη πως είναι σε εξέλιξη σχετική μελέτη και ότι σήμερα ψηφίζουμε την κανονιστική μελέτη για μονοδρόμηση των δύο δρόμων, καθώς και ότι οι ερωτήσεις και προτάσεις θα περιληφθούν στη μελέτη.

Ο Θάνος Θεοδώρου ενημέρωσε το σώμα για έγγραφο του υπουργείου Μεταφορών που αναφέρει ότι ότι η μονοδρόμηση των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη, είναι σύμφωνη τον κυκλοφοριακό σχεδιασμό του περιφερειακού.

Η επικεφαλής της παράταξης «Επιλογή Ευθύνης» Νατάσσα Οικονόμου τόνισε ότι παρά τις αντιδράσεις των μειοψηφιών η δημοτική αρχή φέρνει το θέμα πολύ πρόχειρα χωρίς μελέτη και ότι στην ουσία θέλει να κάνει μίνι περιφερειακό, ό,τι αποφεύχθηκε επί 25 χρόνια. Πρότεινε δε στη Δημοτική Αρχή α διεκδικήσει το έργο της Μπουρμπουλήθρας για να διοχετευτεί η κυκλοφορία από την Αθηνών και τη Λαρίσης.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Δύναμη Βόλου» Μιχ. Μιτζικός δήλωσε σύμφωνος για την παρέμβαση στην οδό Ζάχου, αλλά για την οδό Καραμπατζάκη αλλάζει προς το χειρότερο για τους κατοίκους, αφού θα επανέλθει σε πρότερη κατάσταση. Ο ίδιος είπε ότι προτεραιότητα πρέπει να είναι η ποιότητα ζωής των κατοίκων.

Ο επικεφαλής της ΛΑΣ Απ. Νάνος είπε ότι με αγώνες έγιναν τα έργα στην περιοχή και η σημερινή δημοτική αρχή με πολύ προχειρότητα θέλει να ανατρέψει όλα αυτά με μια μονοκονδυλιά και να κάνει περιφερειακό και να πληρώνονται οι εργολάβοι χωρίς σχεδιασμό.

Ο ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος Κώστας Γαργάλας τόνισε ότι Καραμπατζάκη είναι τοπική οδός στο ΓΠΣ και η Δημοτική Αρχή θέλει να την μετατρέψει σε υπερτοπική οδό, δεν μπορεί να γίνει κοπεί δένδρων, ενώ πρότεινε ότι έγινε στην Καραμπατζάκη να γίνει και στη Ζάχου.

Η σύμβουλος Φωτεινή Κοκκινάκη ανέφερε ότι η Καραμπατζάκη λειτουργεί ως ήπιας κυκλοφορίας τμηματικά μονοδρομημένη και ως πεζόδρομος και το σχέδιο ης Δημοτικής Αρχής θα την αλλοιώσει και ότι τα λάθη των Δημοτικών Αρχών προκάλεσαν τα προβλήματα στην οδό Ζάχου. Κατηγόρησε δε τον κ. Καραγιάννη ότι λέει ψέματα στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Γιώργος Μουλάς είπε ότι η Ν. Ιωνία δεν έχει διαμπερή δρόμο από νότο προς βορρά κάτι που δεν έγινε λόγω μικροσυμφερόντων και πρόσθεσε ότι οι παρόχθιοι δρόμοι πρέπει να παραμένουν ανοιχτοί. Το ίδιο λάθος έγινε και στον Άναυρο που έκλεισε ο παρόχθιος δρόμος, τόνισε και έκανε λόγο για αποκατάσταση στη Ν. Ιωνία.

Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάσης Σταυρίδης είπε ότι αν δεν μονοδρομηθεί η Καραμπατζάκη η Ν. Ιωνία θα «πνιγεί» και πρόκειται για τη μεγαλύτερη παρέμβαση, διαβεβαιώνοντας ότι οι δυο δρόμοι θα είναι ήπιας κυκλοφορίας.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.