Απ. Παπαδούλης: «Ο Βόλος χρειάζεται Τουριστικό Οργανισμό»

«Δυστυχώς η σημερινή δημοτική αρχή δεν έκανε απολύτως τίποτα» επεσήμανε

«Δεν υπάρχει ο Βόλος ως τουριστικός προορισμός όλο τον χρόνο, υπάρχει ο καλοκαιρινός Βόλος, το Πήλιο, το οποίο δεν έχει γίνει τόσο γνωστό παγκοσμίως, όσο θα έπρεπε και η θάλασσα. Όμως δεν είναι ο Βόλος παγκόσμιο «τουριστικό προϊόν». Χρειάζεται πολύ δουλειά γι’ αυτό και δυστυχώς η σημερινή δημοτική αρχή δεν έκανε απολύτως τίποτα».
Αυτό επεσήμανε ο υποψήφιο Δήμαρχος Βόλου Απόστολος Δημ. Παπαδούλης κατά την περιοδεία του στον Οργανισμό Λιμένος Βόλου και στην Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας.
«Δεν έχουμε προωθήσει», είπε ο υποψήφιος Δήμαρχος, στη συνάντησή του με τους εκπροσώπους της Ένωσης Ξενοδόχων, «ένα μοναδικό πλεονέκτημα της περιοχής, ότι σε μισή ώρα από το βουνό, είσαι στη θάλασσα. Αντίθετα η προώθηση των τουριστικών πλεονεκτημάτων σε άλλες περιοχές της Ευρώπης γίνεται με σχεδιασμό, σοβαρότητα και επιμονή. Για παράδειγμα στο Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας, τον σχεδιασμό για την προώθηση του τουρισμού την κάνει ένας Τουριστικός Οργανισμός. Αυτή είναι και η πρόθεσή μου για το Βόλο. Ανακοίνωσα ότι ως νέα δημοτική αρχή θα δημιουργήσουμε έναν Τοπικό Οργανισμό Τουρισμού, στον οποίο θα εκπροσωπούνται όλες οι οργανωμένες δραστηριότητες που ασχολούνται με το τουριστικό προϊόν. Ο Οργανισμός, θα σχεδιάζει, θα προβάλλει και θα προωθεί στις παγκόσμιες αγορές το τουριστικό προϊόν που ονομάζεται Βόλος».
Τον Απόστολο Δημ. Παπαδούλη συνόδευαν στην Ένωση Ξενοδόχων οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι: Δημητριάδης Σταύρος, Παπάζογλου Χρήστος, Οικονόμου Παναγιώτης και Κιντά Ιωάννα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.