«Απάτη απειλητικά μηνύματα με αποστολέα τον Αχ. Μπέο»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Έγινε καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος αναφέρει ο Δήμος

Μετά από επώνυμες καταγγελίες Βολιωτών ότι έλαβαν μηνύματα, και μάλιστα με απειλητικό περιεχόμενο, δήθεν από το προσωπικό e-mail του Δημάρχου Βόλου κ. Αχιλλέα Μπέου με τη διεύθυνση “[email protected]”, τονίζεται κατηγορηματικά και σε όλους τους τόνους ότι πρόκειται για ηλεκτρονική απάτη και πως οι πολίτες δεν πρέπει να δίνουν καμία απολύτως σημασία στα mails αυτά.
Ήδη ο κ. Αχιλλέας Μπέος έχει αναφέρει το γεγονός στην Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, προκειμένου να εντοπιστούν οι δράστες που καταφανώς κατασκεύασαν και χρησιμοποιούν πλαστό e-mail με το όνομα του Δημάρχου Βόλου, τονίζεται σε ανακοίνωση του Δήμου.

Σημειώνεται ότι το επίσημο e-mail του Δημάρχου χρησιμοποιείται μόνο για υπηρεσιακούς λόγους. Σε κάθε περίπτωση, και εφιστούμε την προσοχή γι’ αυτό, το προαναφερθέν e-mail είναι πλαστό και αποτελεί “εργαλείο” στα χέρια επιτηδείων, προφανώς για την εξαπάτηση πολιτών, καταλήγει ο Δήμος.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.