Κάθε ευθύνης για τα σκουπίδια στο λιμάνι του Βόλου αποποιείται η δημοτική αρχή Μπέου, με τον αντιδήμαρχο Άρη Σαββάκη να σημειώνει ότι δεν έχει αποδειχθεί από που ήρθαν αυτά τα σκουπίδια, ενώ υπεύθυνος για τη συλλογή τους είναι ο ΟΛΒ και για τη διαχείρισή τους ο ΦΟΣΔΑ και όχι ο Δήμος Βόλου.
Νωρίτερα ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ Αργύρης Κοπάνας χαρακτήρισε γκεμπελιστές τους συμβούλους των μειοψηφιών και πως λένε ψέματα για τη ρύπανση στον Παγασητικό αλλά και για το γεγονός ότι ο Βιολογικός λειτουργεί χωρίς ΑΕΠΟ.
Στάθηκε στον προσωρινό χαρακτήρα της έκθεσης των Επιθεωρητών Περιβάλλοντος με τον κ. Μόσχο να καταθέτει έγγραφο- απολογίας της ΔΕΥΑΜΒ.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































