Απόστολος Οντόπουλος: «Μας στοχοποίησε η Τροχαία- Η πόλη έχει ανάγκη από θέσεις στάθμευσης για δίκυκλα»

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, Απόστολος Οντόπουλος
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Καμία τήρηση του ωραρίου για τις φορτοεκφορτώσεις- Καταλαμβάνουν τις θέσεις τα ΙΧ

Ο κακός χαμός έγινε χθες στο κέντρο της πόλης, όταν η Τροχαία απέδωσε σωρεία κλήσεων σε δίκυκλα τα οποία ήταν παρανόμως σταθμευμένα, δείχνοντας ως υπεύθυνο όμως τον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου και λέγοντας ότι εκείνος ήταν που προέβη σε καταγγελία. Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη υπογραμμίζοντας ότι ο Σύλλογος δεν προχώρησε σε καμία τέτοιου είδους καταγγελία και καλεί την Τροχαία να πάρει θέση. Ο ίδιος τονίζει παράλληλα την μεγάλη ανάγκη της πόλης, ειδικά μετά την εφαρμογή του νέου συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, για δημιουργία θέσεων στάθμευσης των δικύκλων, καθώς αυτές είναι ελάχιστες και δεν επαρκούν. Παράλληλα, ζητά από τους υπεύθυνους λύσεις για το θέμα των θέσεων επαγγελματικών οχημάτων για φορτοεκφορτώσεις, λέγοντας πως το ωράριο δεν μπορεί να τηρηθεί, όταν οι θέσεις αυτές είναι σχεδόν μόνιμα κατειλημμένες από ΙΧ.

«Αυτό που έγινε χθες έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Δεν είναι η πρώτη φορά που ελεγκτικά όργανα επικαλούνται είτε τον Εμπορικό Σύλλογο ή άλλο φορέα, γιατί νιώθουν μάλλον άβολα για την επιβολή προστίμων και για να αντιμετωπίσουν τη δυσαρέσκεια είτε κάνουν κάποιους συνειρμούς δικούς τους, είτε προσπαθούν να απεμπολήσουν την ευθύνη και αναφέρουν τον οποιονδήποτε κάνει καταγγελία», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Οντόπουλος για την «έφοδο» της Τροχαίας σε οδούς όπως η Αντωνοπούλου, η Ιάσονος κτλ και την επίδοση κλήσεων σε παρανόμως σταθμευμένα δίκυκλα.
Εξήγησε ότι ο Σύλλογος δεν κατήγγειλε την παράνομη στάθμευση, ούτε προκάλεσε αυτός τους ελέγχους, υπογραμμίζοντας ότι η οποιαδήποτε στάση σε πεζοδρόμια, σε πεζόδρομο είναι παράνομη. Ο κ. Οντόπουλος όμως έκανε λόγο και για στοχοποίηση του Συλλόγου και μάλιστα άδικη, σημειώνοντας ότι δεν θα πρέπει να δημιουργούνται εντυπώσεις από αυτούς που ελέγχουν, για να δείξουν μια κοινωνική ευαισθησία, μεταθέτοντας αλλού την ευθύνη και λέγοντας «μας ανάγκασαν».

Τι συνέβη χθες
«Εμείς ως Σύλλογος στείλαμε μία επιστολή στις 9 Δεκεμβρίου σχετικά με την επικίνδυνη και παράνομη διέλευση δικύκλων στους εμπορικούς πεζοδρόμους. Το πρόβλημα που υπάρχει στην Ερμού και στους πεζοδρόμους με τη διέλευση δικύκλων ανάμεσα στους καταναλωτές. Είναι κάτι που το καταδικάζουμε, ζητάμε να ενταθούν οι έλεγχοι και να επιβληθούν πρόστιμα σε αυτό το κομμάτι.
Χθες πληροφορηθήκαμε ότι βεβαιώθηκαν πρόστιμα για παράνομη στάθμευση και επικαλέστηκαν ότι η υποτιθέμενη καταγγελία ήταν του Εμπορικού Συλλόγου, όπως και στη Σωκράτους, που 2 μέρες πριν βεβαιώθηκαν πρόστιμα πάλι και επικαλέστηκαν τα όργανα το όνομα του Εμπορικού, ότι αυτός προέβη σε καταγγελίες. Αυτό το διαψεύδουμε, έχουμε στείλει και συγκεκριμένη επιστολή στον διοικητή της Τροχαίας και ζητάμε αυτό να αποσαφηνιστεί. Δεν είναι η πρώτη φορά που επικαλούνται τον Εμπορικό Σύλλογο, γιατί είναι το εύκολο και να μεταθέσουμε την ευθύνη», είπε ο κ. Οντόπουλος.
Συνέχισε εξηγώντας ότι η επιστολή αναφέρονταν στην παράκληση του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου να ενταθούν οι έλεγχοι στους πεζοδρόμους, για τη διέλευση δικύκλων μέσα στους καταναλωτές, μιας και ειδικά στην οδό Αντωνοπούλου στην άνοδο από τη Δημητριάδος προς την Ερμού η κατάσταση είναι δραματική, ενώ σχολίασε πως παρά την επιστολή τα θιγόμενα μέλη του Συλλόγου από αυτό το αλαλούμ δεν διαπίστωσαν ένταση στους ελέγχους αυτούς.

Απαραίτητη η δημιουργία θέσεων στάθμευσης για δίκυκλα
Βλέποντας και ζώντας την κατάσταση στο κέντρο της πόλης ο κ. Οντόπουλος φέρνει στο προσκήνιο την μεγάλη ανάγκη που υπάρχει για τη δημιουργία περισσοτέρων θέσεων στάθμευσης για δίκυκλα, ειδικά μετά και την εφαρμογή του νέου συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης.
«Κατανοώ και έχουμε στηλιτεύσει να υπάρξουν θέσεις για δίκυκλα γιατί και μετά το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης και με τις θέσεις μόνιμων κατοίκων, έχουν περιοριστεί οι θέσεις στάθμευσης δικύκλων. Όμως αυτό δεν νομιμοποιεί να κινούνται στους πεζοδρόμους ή να παρκάρουν ανεξέλεγκτα όπου επιθυμούν.
Υπάρχουν κάποιες θέσεις για δίκυκλα στον Άγιο Νικόλαο, κάποιες στο κτήριο του ΟΤΕ σε ένα μικρό κομμάτι και δεν επαρκούν, γιατί μετά το νέο σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, πολλοί είδαν ως εναλλακτική τη χρήση του δικύκλου. Είναι όμως πολύ λίγες οι θέσεις για να εξυπηρετηθεί ο όγκος των πολιτών, που χρησιμοποιεί το δίκυκλο για να κατέβει στην αγορά», επεσήμανε και σημείωσε ότι είναι πάγιο αίτημα του Συλλόγου αυτό και μάλιστα θα επανέλθει με νέο αίτημα προς τον Δήμο.

Ανέφικτη η τήρηση χρονοδιαγράμματος φορτοεκφορτώσεων- Δεν τηρείται κανένα ωράριο
Την ώρα όμως που η Τροχαία «γράφει» τα δίκυκλα, κεντρικές οδικές αρτηρίες όπως η Ιάσονος, η Δημητριάδος και η Κ. Καρτάλη είναι πλημμυρισμένες με παρανόμως σταθμευμένα οχήματα, τα οποία πολλές φορές εμποδίζουν και τις φορτοεκφορτώσεις των καταστημάτων, με αποτέλεσμα να μην τηρείται κανένα χρονοδιάγραμμα και να προκαλείται κυκλοφοριακό χάος.
«Το χρονοδιάγραμμα δεν μπορεί να τηρηθεί όσο στις θέσεις που έχουν οριστεί από τον Δήμο, γίνεται χρήση από τους πολίτες και δεν είναι αμιγώς χαρακτηρισμένες επαγγελματικές. Αλλά και έτσι να ήταν, με το θέμα στάθμευσης που υπάρχει στις κύριες οδικές αρτηρίες, δεν μπορεί να τηρηθεί το ωράριο.
Θα μπορούμε να μιλάμε για τήρηση του ωραρίου, εάν οι κεντρικές αρτηρίες ήταν ελεύθερες από παρανόμως παρκαρισμένα οχήματα όλο το πρωί και όλο το βράδυ. Δεν υπάρχει καμία ελεύθερη θέση φορτοεκφόρτωσης», σημείωσε ο κ. Οντόπουλος.

Απάντησε όμως και στο εάν υπάρχει λύση για το θέμα αυτό, με τον ίδιο να αναφέρει ότι «να αστυνομεύουμε τις κεντρικές οδικές αρτηρίες, να εξασφαλίσουμε ότι δεν θα υπάρχουν παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, οι θέσεις να αποχαρακτηριστούν από μεικτής χρήσης και να γίνουν αμιγώς για επαγγελματική χρήση ή να υπάρχει ένα ωράριο. Έχουμε προτείνει τρόπους. Όσο οι θέσεις φορτοεκφόρτωσης είναι κατειλημμένες δεν μπορεί να γίνει η παράδοση εμπορευμάτων».
Μάλιστα, υπογράμμισε πως στην Κ. Καρτάλη δεν υπάρχει σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, μιας και απαγορεύεται ακόμη και η στάση. Παρόλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι παρκαρισμένα με τον ίδιο να εξηγεί πως δεν σταματούν για να εξυπηρετούν από τα καταστήματα, αλλά είναι παρκαρισμένα για ώρες.
« Τα αυτοκίνητα που παρκάρουν είναι όλο το πρωί και όλο το απόγευμα. Ένα ΙΧ το συναντώ στις 5 το απόγευμα και στις 9 είναι ακόμη παρκαρισμένο. Δεν σταματάει για να εξυπηρετηθεί στα καταστήματα και έρχεται ο επόμενος. Παρκάρει για ώρες. Ο μέσος όρος στάθμευσης στην Καρτάλη είναι 2 ώρες», κατέληξε ο ίδιος.
Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Δήμητρα Παλαιοδημοπούλου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.