Bazaar ενίσχυσης του απεργιακού ταμείου της Λέσχης εργαζομένων και νεολαίας, πρόκειται να λειτουργήσει στο Βόλο.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «από τη δημιουργία της, το Δεκέμβρη του 2012, η Λέσχη εργαζομένων και νεολαίας Βόλου είχε βάλει σαν στόχο της, την ενίσχυση με κάθε τρόπο των αγώνων της εργαζόμενης πλειοψηφίας συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην αναγέννηση ενός ρεύματος ταξικής αλληλεγγύης.
Στα πλαίσια αυτά διοργανώνουμε Bazaar ενίσχυσης του απεργιακού ταμείου της Λέσχης με στόχο τη στήριξη αγωνιζόμενων κλάδων και απολυμένων αγωνιστών.
Το Bazaar που γίνεται στο χώρο της Λέσχης εργαζομένων και νεολαίας, Μεταμορφώσεως 19, θα διαρκέσει από την Τρίτη 31 Μαρτίου έως και την Παρασκευή 3 Απριλίου και περιλαμβάνει χειροποίητες πασχαλινές δημιουργίες, βιβλία, παραδοσιακά προϊόντα κ.α.
Η έκθεση είναι ανοιχτή τις πρωινές ώρες από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και το απόγευμα από τις 18:00 μέχρι τις 22:00.»































