Χαρ. Σκυργιάννης στο Ράδιο ΕΝΑ: «Εφικτή η λύση της γέφυρας Μπέλεϋ ή της ιρλανδικής διάβασης στο Αλιγαρόρεμα»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Μιλά για κινδύνους από τη μεγάλη κίνηση των οχημάτων μέσα από τις Αλυκές

Πολλοί είναι οι κίνδυνοι που προκύπτουν από την εκτροπή της κυκλοφορίας της λεωφόρου Αθηνών, μέσα από τον αστικό ιστό των Αλυκών, σύμφωνα με τον πρώην δημοτικό σύμβουλο και συγκοινωνιολόγο, Χαράλαμπο Σκυργιάννη.

Μιλώντας στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Δημήτρη Καρεκλίδη, επισήμανε ότι όσοι αστυνομικοί και αν τοποθετηθούν για να ρυθμίσουν την κυκλοφορία το πρόβλημα δεν πρόκειται να λυθεί. Υποστηρίζει ότι δεν είναι ανέφικτη η εφαρμογή των λύσεων της τοποθέτησης είτε γέφυρας Μπέλεϋ είτε ιρλανδικής διάβασης.

Αναφερόμενος στη γέφυρα Μπέλεϋ εξήγησε ότι δημιουργήθηκε από τον Βρετανό αξιωματικό Μπέλεϋ, ως μια γέφυρα που σπάει σε κομμάτια, μεταφέρεται και τοποθετείται εύκολα από το Μηχανικό του στρατού. Εξήγησε ότι το άνοιγμα των 70 μέτρων αποτελεί ένα μεγάλο άνοιγμα για να μπει μια γέφυρα Μπέλεϋ, ωστόσο στον Μπελεγρίνο του Δήμου Νοτίου Πηλίου έχει μπει τόσο τέτοια γέφυρα, όσο και ιρλανδική διάβαση για να περνάνε τα φορτηγά, μέσα από τον χείμαρρο.

Σύμφωνα με τον ίδιο σε περίπτωση που βρέξει για να μην παρασυρθεί κάποιο όχημα το οποίο θα περάσει μέσα από τον χείμαρρο, η ιρλανδική διάβαση μπορεί να κλείσει. «Μια ιρλανδική διάβαση θα μπορούσε να τοποθετηθεί χωρίς πρόβλημα, ενώ αν βρέξει και αρχίσει να κατεβάζει το Αλιγαρόρεμα νερό μπορεί να κλείσει την επόμενη στιγμή. Για το πλάτος της Μπέλεϋ θα πρέπει να μιλήσουν οι μηχανικοί του στρατού. Από εκεί και πέρα τα «εγώ κανονίζω» και «εγώ ξέρω» τα ακούω τσάμπα και βερεσέ» υποστήριξε ο κ. Σκυργιάννης.

Σχολιάζοντας τα προβλήματα που δημιουργούνται στην κυκλοφορία των οχημάτων στο κέντρο της πόλης, από τις συνεχείς παρεμβάσεις εργολάβων για την πραγματοποίηση έργων, δήλωσε πως είναι μια εικόνα που συναντιέται μόνο στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό κατά κανόνα οι εργασίες στους κεντρικούς άξονες γίνονται τη νύχτα, ενώ εδώ το αντίθετο, κάτι που σημαίνει ότι θα εξακολουθήσουμε να παιδευόμαστε.

Η γέφυρα Μπέλεϋ αποτελεί  εφεύρεση του Βρετανού, πολιτικού μηχανικού σερ Donald Coleman Bailey (1901-1985), λίγο πριν τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, στον οποίο και χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα. Τμήματα γεφυρών Μπέλεϋ για τον Ελληνικό Στρατό κατασκεύαζε η βολιώτικη βιομηχανία Γκλαβάνη.

Απόδοση ραδιοφωνικής συνέντευξης: Γιώργος Στεργίου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.