Την Κυριακή Δ΄ Νηστειών (Οσίου Ιωάννου της Κλίμακος) 22 Μαρτίου , ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος θα λειτουργήσει και θα μιλήσει στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Νέας Αγχιάλου, όπως κάνει γνωστό σε ανακοίνωσή της η Μητρόπολη Δημητριάδος.
Στις 6.30 μ.μ., στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Ν. Ιωνίας Βόλου, θα τελεστεί ο Ε΄ Κατανυκτικός Εσπερινός της φετινής Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Στο τέλος της Ακολουθίας, ο Μητροπολίτης θα συνεχίσει τον κύκλο των κατανυκτικών ομιλιών του με θέμα : «Σπουδή στο Κατά Λουκάν Ευαγγέλιο».
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































