«Δεν έχει… πανσεδάκια για το πεζοδρόμιο έξω από το 4ο ΔΣ Βόλου»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την κατάσταση που επικρατεί στο πεζοδρόμιο έξω από το 4ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου καυτηριάζει αναγνώστης του «Magnesianews», αφήνοντας αιχμές για το όλο σκηνικό προς τους υπεύθυνους.

Συγκεκριμένα, σχολιάζει: «Τσουκνίδες, μολόχες, χόρτα και ξερά δέντρα στο πεζοδρόμιο μπροστά από το 4ο ΔΣ Βόλου υποδέχονται κάθε μερα τους μικρούς μαθητές. Τόση αφασία από τη Δημοτική αρχή! Το μισό πεζοδρόμιο κλειστό. Δεν έχουν πανσεδάκια για εδώ».

Οι χαρακτηριστικές φωτογραφίες:

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.